4e dag

Vandaag zijn we begonnen bij de garage en hebben ín onze huurauto een nieuw achterlampje laten zetten. Toen met de auto naar de Jodensavanna. Vroeger moesten we met een pondje over, nu was er nieuwe brug gebouwd. De weg van Paramaribo naar de Jodensavanne was nu geasfalteerd, vroeger was dit bauxiet. Nu was alleen het laatste stukje nog bauxiet. De kuilen zitter er nog wel flink in, maar het is al een hele verbetering. Het blijft indrukwekkend de Jodensavanne.Daarna bij overbridge resort een hapje gegeten en even gekeken naar de lodges waar we toen in hebben geslapen. Na een frisse duik in het zwembad gaan we zo eten bij de Javaan.

Heute sind wir angefangen beim Garage, wegen eine neue hinterlampe im mietwagen. Danach sind wir mit auto uber die neue brucke nach die Jodensavanne gefahren, bleibt immer interesant. Die autowegen waren fruher von bauxiet, aber jetztz asfaltiert, aber noch mit lochen drinnen, aber ttrozdem ein stuck verbessert. Und danach nach Overbridge Resort, wo wir auch vor 5 Jahren ubernachtet haben. Danach zum hause lecker gezwummen und gehen so gleich noch was essen.