6e dag

Vandaag een relaxdagje. Lekker zwemmen, lezen en zwemmen. De mannen hebben boodschappen gedaan. Straks nog ergens hapje eten, maar ook dat komt zeker weer goed.

Heute ein relaxtag. Swimmen, lesen und swimmen. Die Manner haben eingekauft. Spater noch was esse, aber auch das kommt wieder gut.

Emma

Kijk: een relax-dag die had ik nog niet gelezen en daar zijn jullie juist heel erg aan toe me dunkt! Heerlijk zo'n dagje tussendoor opdat je de kans hebt om alles wat je gezien en beleefd hebt in alle rust te verwerken. Hier was het prachtig weer vandaag maar fris en de avonden zijn KOUD aan het worden, kunnen jullie je dat daar een beetje voorstellen????????????? Liefs!

Ingrid

Wünsche euch wunderschöne, erlebnisreiche Tage!

Alies

Hévakantiegangers,

Leuk om jullie verhalen te lezen! Herkenbare plekken doen jullie aan. Het fijne van slapen in een hangmat is, dat je daarna je bed weer extra waardeert....(geldt ook voor het slapen in de nachtdienst, dan waardeer je het ook dat je 's morgens eindelijk weer in je bedje mag)
Geniet er maar van, wij houden hier de boel wel draaiende. Groetjes van Anjola en Alies