7e dag

Zo, vandaag een dag met actie. Alirio Polsbroek, onze vriend heeft een rally auto waarmee hij regelmatig in de savanne rijdt. Franz en ik mochten vijf jaar geleden al een keer met hem mee en nu mocht Martin rijden. Door het rulle zand, drijfzand en over boomstronken en door water rijden, is dan echt leuk. Er lag zelfs nog oude spoorbielzen van de tijd dat de plantages nog intact waren. Onderweg bij een indonesische Warung eten en drinken gehaald en kwamen uiteindelijk via Hannover, Berlijn uit bij een kreek. Hier hebben we hangmatten opgehangen, lekker gezwommen in de cola-kleurige creek en gegeten. Echt een leuk avontuur wat de moeite waard was.

So, heute ein Tag mit action. Alirio, unsere freund hat ein rally auto womit er regelmasig in Savanne fahrt. Franz und ich darfen vof 5 Jahren schon mitfahren aber jetztz darfte Martin fahren. Uber Hannover nach Berlin, tief im Jungle, Unterwegs essen und trinken abgeholt. Durch weiches Zand, treibsand, wasser und uber alte holzgleisen von fruher gefahren, war richtig toll. Angekommen bei ein flus wo wir in hangmatten liegen konten, geswommen und gegessen haben.