8e dag

Vanochtend naar het centrum geweest op zoek naar kaarten die we willen schrijven en versturen. Daarna nog even boodschappen gedaan. Nu net even lekker weer afgekoeld in het zwembad bij ons huisje. Is echt fijn dat dat kan. Ipv factor 30 toch maar factor 50 gekocht. Straks een hapje eten in de Waag en dan naar de centrumkerk waar een concert wordt gehouden ter ere van de val van de muur in Berlijn 25 jaar geleden. Een duits duo uit Karlsruhe komt het concert geven, dus we zijn benieuwd.Het concert was fantastisch. We troffen Amadu Juliana nog, maar na afloop was hij al weg, maar we gaan hem de laatste weg nog ontmoeten. We hebben kort nog met Cynthia McLeod gesproken, haar boeken over de geschiedenis van de slavernij zijn fantastisch.

Heute ein bische ruhig in die Stadt gewesen und gesucht nach Karten zu verschicken. Danacht noch ein bischen eingekauft und jetzt ein bische abkuhlen in das swimmingpool, herrlich das das moglich ist. Demnachst was essen in die Wage und heute abend ein concert anhoren wegen den fall des Mauer in Berlin vor 25 Jahre.

Aletta

Wat maken jullie leuke dingen mee!
Succes met factor 50 :)