9e dag

Vandaag zijn we naar Fort Nieuw Amsterdam geweest en naar de plantage Marienberg. Hier kregen we nog een korte rondleiding van de oude suikerplantage en de oude machines en fabrieken die er nog stonden. Is altijd weer interessant om te zien wat er vroeger op zo'n plantage zoch heeft afgespeeld. Daarna wilden we een hapje eten en kwamen we een schattig klein, nog in opbouw restaurantje tegen die verse vis serveerden op een hoog niveau. Ze bestaan pas 2 maanden maar ze deden dit zo super, echt leuk. We hebben besloten dat we volgende week ter afsluiting van de vakantie met Martin en Anne daar zondags gaan bbq en. De huurauto is ingeleverd en we vertrekken morgenvroeg voor 4 dagen de jungle in. De pc gaat niet mee dus jullie zullen even moeten wachten met onze verhalen te lezen.

Heute sind wir nach Fort Nieuw Amsterdam gewesen und nach den Plantage Marienburg wo fruher noch eine Zuckerplantage war. Super interessant was fruher alles passiert ist. Auf den ruckweg haben wir was gefunden wo wir herlich gegessen haben. Das neue restaurant war gerade seit 2 montaten geoffnet, aber war supertol. Nachste woche als abschluss gehen wir da noch mal grillen. Die Mietwagen haben wir zuruckgebracht weil wir ab morgen 4 tagen in die Jungle gehen. Kein internett, die Verhalen mussen jetzt warten.

Emma

Veel plezier in de Jungle, met zijn spinnen, slangen en andere enge beesten en bovenal De Hangmatten!
Je moet er maar zin in hebben hahaha (heeeeelemaal niet jaloers hoor ;-)!).
Liefs!