eindelijk maar toch

Hehe, wat een stressvolle dag. Wat er nu precies is misgegaan weten we nog steeds niet, maar vliegtickets,nl krijgt wel een klacht ingediend van ons. Na tich telefoontjes en continue in de wacht gezet, kwam vandaag eindelijk om 12.15 het e-ticket in de mail, we dachten met een upgrade naar de businessclass, dat werd ons nl verteld, maar ook dat bleek later niet zo te zijn.

We zijn ingecheckt, boarding pass uitgeprint, koffer bijna gepakt. Zo even hapje eten, laatste dingen doen en dan morgen eindelijk vertrekken.

Hehe, was war das ein stressvolle Tag. Was genau schief gelaufen ist, weissen wir noch nicht ganz genau, aber das vliegtickets.nl ein beschwerdenbrief von uns bekommt, das ist sicher. Nach vielenmal telefoniert zu haben heute und standlich warten mussen, wa da endlich um 12.15 den e-ticket in unsere email, Erst haben wir gedacht dass wir ein upgrade nach businessclass bekommen hatte, aber leider, auch das ist nicht so.

Jetzt was essen, danach den koffer einpacken und dann morgen endlich los.

Bernhard

Oje, die Reise fängt ja 'gut' an. Wünsche euch dennoch einen angenehmen Flug und gute Erholung!