19e dag

We zijn vandaag nog even het centrum in geweest om de laatste kaarten en postzegels te kopen en nog wat dingen om mee naar huis te nemen te kopen. 's Avonds zijn we bij Alirio, Natasia en Yves thuis geweest, midden in de verbouwing, maar wordt een prachtig paleisje. We hebben het balkon maar ingeweid. Zaten we daar op het balkon, kwamen er opeens militairen achter huis langs, als oefening, van ws nederlands leger, was weer indrukwekkend. Overdag zijn we nog bij dr. Juliana op de kinderafdeling van het AZ geweest. Vijf jaar gelden was het schrikbarend en was hij alleen, nu met 4 collega's. Een echte nicu met 10-15 Caleo couveuses, de nieuwste beadeingsmachines. De PICU was nog in aanbouw. de poli was nieuw, nieuwe kinderbedden. HIj heeft alles zelf bij elkaar gelobbyd voor subsudies, maar nu is het een echt een kinderafdeling van een academisch ziekenhuis, echt super.

Wir sind heute nochmals in die Stadt gewesen, noch paar Karten und Briefmarken gekauft und par sachen um mit nach hause zu nehmen. Abends waren wir eingeladen bei Alirio zum Hause, was mitten in die verbauung ist, aber gross, schon an zu kuken.

Ubertag haben wir noch unsere fruhere Kinderartzt aufgesucht. Vor 5 Jahren was er da alleine und wa es nicht viel. er hat alles selbst bei einander gesammelt, gefragt, usw und jetzt is es ei hochwerdiges NICU und PICU werd jetzt noch gebauwd und er hat 3 collegen dabei.

Willemien

Jullie vakantie loopt op het eind denk ik. Ik vond het leuk om de belevenissen te lezen, en ook mooi om te horen wat er veranderd/verbeterd is in vijf jaar.
Geniet nog even en alvast een goede thuisreis!

hemmomeiborg@hetnet.nl

straks weer thuis in 'kikkerland' met regen. Thuis weer lekker de verwarming aan. Goed om te horen dat allerlei situaties ten goede veranderen en bovenal verbeteren.
Op de lange winteravonden gaan jullie vast en zeker 'teruggenieten' van de vele foto's. Wat toch een goed medium waardoor je anderen op grote afstand kunt laten meegenieten middels foto's. Bedankt, goede reis terug.

Josephine

Heerlijk om jullie verhalen te lezen. alvast een goede terugreis!